2011. március 29.

Change..

YO.


Ilyen gyorsan elsuhant ez az idő. Tanulgattam minden apró emlékből, de mégis ma döbbentem rá, hogy egy valaki nagyon hiányzott mindenből. Az, aki anno segített minden kis gondomon, de valahogy fél év alatt olyan erősen eltávolodtunk, mint még soha senkitől. Megijesztett. Úgy voltam vele, hogy mindenki változik, ő is. És nem érdekli mi van velem. Azt mutattam, hogy nem érdekel. Minek foglalkozzam vele, felesleges ő se érdeklődik. De valahol mindig hiányzott..


Nap mint nap látom szinte már mindenhol kiírva olyanoknál, akik még csak éppen hogy elhagyták a 10. életévüket, hogy így szeretlek, úgy vagyok kapcsolatban valakivel. Úgy hogy még csak 2 napja "járnak" Nem vagyok egy idős, tapasztalt lány, de ezt ép ésszel is látni lehet, hogy mekkora baromság. Azt se tudják mik ezek a szavak és már ezzel rajulnak. 5 év alatt olyan szinten megváltoztak, a nálam 4 évvel fiatalabbak, hogy komolyan röhögök egy-kettőn. Nevetségesek..


Molly. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése