2010. december 23.

Christmas & New Year :]





Hohó.

Azt hiszem itt az ideje, hogy Kellemes Ünnepeket kívánjak mindenkinek, mert valószínű az elkövetkezendő 2 hétben nem nagyon fogok tudni írni. Igaz az utóbbi hetekbe se aktivizáltam magam túlzottan.

Christmas.. Sajnos már nem lesz ugyan olyan, mint volt kisebb koromban. Szerintem az emberek nagyon elfordították ennek az ünnepnek a lényegét. Úgy gondolnak rá, hogy *úristen ajándékot kell venni*. Lassan már csak az esti vacsoráról és az ajándékokról szól az egész. Persze én is örülök, ha kapok valamit, de közel nem ez a legfontosabb.


2010.. nem is tudom mit írhatnék róla. Ez az év lett a legmeghatározóbb az életembe. Megszámlálhatatlanul sok dolgot tanultam. Lettek barátaim, de vesztettem is el párat. Új osztályom lett, más lett a környezet. Én próbáltam az maradni, aki voltam, de igyekeztem vinni valami újat is a személyiségembe.


-Vannak pillanatok, amikor nem vagyok biztos abban, hogy tényleg azt érzed-e irántam, amit én irántad..-


Molly.xX

1 megjegyzés: