2010. november 3.

I can feel the lightness inside of me (L)

Hey.


De jó nap volt istenem. Délelőtt egy kis kiruccanás a tóhoz Miivel. Majd Kispest és környéke Flórával. Mekiben Wc. Meg a perverz ellenőrök a metrónál. Na meg a libikóka. Jó sokat röhögtünk az biztos.Nagyon hiányzott már, hogy ennyit beszélgessünk és hülyüljünk. Óriási mosollyal az arcomon, sötétben, szakadó esőben, ugrándozva jöttem haza. Leírhatatlanul jó a kedvem. Főleg a tegnaphoz képest. Amik mostanában felgyülemlettek rossz dolgok és emlékek, tegnap este jöttek ki belőlem nagyon erősen. Mára azt hiszem teljesen kiürültem és kirobbanóan jól vagyok...


he's the GOD . :)





*Meki. Nézem a nyugtám. majd összehasonlítom Flóráéval és rájövök, hogy a mosdóhoz a kód ugyanaz. Teljesen meglepett arccal ültem majd közölte velem, hogy persze, hogy ugyanaz mivel egy wchez nem lehet 50 féle kód hiszen a zár csak egy kóddal nyílik : DDD jólvanmolly.*




*Metró. Bénázunk a jeggyel Flórával.. odajön az ellenőr segíteni.. de nem bírja belenyomni ő se. elkezdenek az ellenőrök egymással szívózni Ellenőr1. : Mi van? Nincs lyukérzéked? Ellenőr2: Hát ha a jegy nem merev nem sok mindent lehet vele kezdeni... Majd röhögve elmentünk :)*




Bye.



Mollyvoltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése