2010. szeptember 2.

nightmare.

hy.


... Szörnyű rémálmok. Rettenetes arra ébredni, hogy valaki ordít egy hatalmasat, majd nevek jelennek meg előttem és vér folyik. Majd valahogy átlépsz egy másik helyre és az égen korom fekete felhőket látsz közeledni különböző ijesztő formákban. Már több éjszaka erre keltem. Majd háton fekszem nézem a sötét plafont és még hallom halkan azt a fülsiketítő ordítást. Nem értem mi ez. Egyszerűen nem tudok rájönni a megoldásra. Nem tudom a neveket a listán. Nem vagyok képes előidézni egyet sem. Csak azt tudom, hogy ismerem őket. Nagyon félek. Ha erre gondolok máris könny csordul ki szememből, mert nem bírom. Ennyire még nem rettegtem egy álmomtól sem...

Tomi. ma :$ annyirajóvoltlátni.


Melcsi, Lauren, Ágóm, 7.a., Imola. szintúgy <3




tső.jóéjt.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése