2010. szeptember 9.

competition? .....

Hali.


-.... A mai világban miért csinál mindenki mindenből versenyt? Az élet nem egy futópálya. Igaz abba van valami, hogy az tovább jut, aki többet tud. De, ha most egy egyszerű példát veszünk.. a barátság. Mivel pont most vagyok olyan helyzetben, hogy elveszítettem valakit.. vagy inkább valakiket. Okát nem tudom, de valahogy most mindenki eltávolodott tőlem. Valakivel már több, mint egy hónapja nem beszéltem, akivel akkor szinte mindennap találkoztam és beszélgettem. Olyan rossz érzés ez az egész. De visszatérve.. undorítónak tartom, azt ha valaki úgy barátkozik és azt nevezi barátjának, akinél jobb lehet. És  ha ezt nem éri el, akkor megpróbálja elérni, hogy úgy legyen és csak azért is versenyzik vele. Ez nem barátság, főleg nem legjobb barátság. Nem a legjobbakról és a legrosszabbakról szól, ez az egész, hanem az egyenlőségről, az egyensúlyról, a mérleg kiegyenlítéséről és a megértésről. Ennek belülről kell, hogy jöjjön. Ösztönös dolognak kell lennie, nem erőltetettnek, mert akkor már rég rossz az, amit teszel. ...-


Szép álmokat

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése