2010. augusztus 15.

The distance...

Hy.




... A távolság, kapcsolat romboló. Megismersz valakit, akivel még szeretnél találkozni, mert egyszerűen, olyan kötődés alakult ki köztetek, ami elég erős és aztán szembesülsz azzal, hogy messze van. Nap mint nap beszéltek, és könnybe lábad a szemed, mert tudod, hogy szinte soha nem láthatod újra. Mint egy barát megölelnéd, de nincs melletted. Rettenetes érzés. Néha úgy érzed, mintha üres lennél vagy mintha hiányozna valami az eddig kerek életetből. Igen ebben a helyzetben vagyok most. Megismertem egy jó embert, akit szinte soha nem láthatok újra. Csak beszélhetek vele virtuálisan semmi több. Mindig valami megnehezíti az életem. Azt hittem én irányíthatom, de borzasztó nagyot tévedtem...



<3






Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése