2010. július 14.

We remember all the times we had together, and as our lives change, come whatever, we will still be FRIENDS FOREVER!





He?!


2 teljes éve a legeslegjobb barátnőm vagy és remélem ez még nagyon nagyon sokáig így fog maradni. Ilyen egy igaz barátnő. Lehet veled hülyeségeket művelni, de ha kell meghallgatsz és segítesz a problémámon. Ma inkább a hülyeségek voltak főszerepben. Eddig titkoltam, de barátom Lift (L) lányom: Lifty fiam: Moft. Visszakapod a firkálást az biztos. B.B.-nek bejöttünk :)
Köszönöm, hogy elviselsz már ilyen hosszú ideje és mindig segítesz. Akárhányszor elmondhatok valamit mindig meghallgatod szívesen még, ha a világ legnagyobb baromsága is. Elmondod mindenről a véleményed csak, hogy segíts. Emlékszel? Régen arra a bizonyos szülinapra? vagyis mindkettőnkére? Szerintem az örök emlék lesz és minden más apróság, amiben mindketten benne voltunk. Azt sosem fogom elfelejteni, amikor megmentetted az életem és nem hagytál cserben. Ott ültem a koszos földön nem törődve semmivel, könnyeim áztatták ruhám már olyan durva dolgok lebegtek a szemem előtt és akkor ott teremtél, ha nem jössz...hát tudod..   Tényleg hálás vagyok. BFF. hiányoztál.





Lauren.(L) szörnyen nagyon hiányzol már. alig várom ,hogy haza gyere. Örülök, hogy ma tudtunk beszélni. Vasárnap (yn)


Nem megy ki a fejemből a szövege. :)





Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése