2010. július 27.

If these walls could talk.





Halihóóvilág. : )


-Egész éjszaka le sem hunytam a szemem. A múlton rágódtam és azon, hogy hogyan alakultak anno, a mesés napjaim pokollá. Nem szabadna ilyenen gondolkoznom, de merészen mégis visszanéztem, de csak furcsaságot éreztem. Igazán szokatlan érzelmek törtek elő belőlem. Nem tudtam, hova tegyem az egészet, és csak forgolódtam az ágyban magam alá gyűrve párnáim és takaróm. Nem tudtam mit kezdeni magammal. Gondolataim nem hagytak pihenni és csak pörögtek annak könyvnek a lapjai fejemben, amit már olyan hosszú ideje írok magamnak. Aztán mikor már reggel nem bírtam, felültem az ágyra és rájöttem, hogy csak boldog vagyok és semmi rossz energia nincs most körülöttem. Minden úgy van, ahogy lennie kell. Talán e-miatt érzem szokatlannak, mert már régen éreztem ilyet. Felálltam, elugrándoztam az ablakhoz, nagyot szippantottam a friss reggeli levegőből és mosollyal folytattam a napot, ami még mindig az arcomon, vidáman ül.-



(L)




szép álmokat. <3


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése