2010. június 2.

Why?





(L)


Van egy pont,ahol a kislányból nő lesz.
Egy pont, ahol legyőzöd a félelmet.
Egy pont ahol kiborulsz.
Egy pont,ahol már csak röhögünk mindenen.
Egy pont ,ahol már nem agyalsz.
Egy pont ahol erősnek kell lenned,
és egy másik ahol elgyengülhetsz.
Egy pont,ahol az extázis kezdődik.
Egy pont,ahol minden bölcsességedre szükség van,
és egy másik, ahol újra kisgyerek lehetsz,ha arra vágysz...Mindig van egy pont...Gondolkodj!Ne Gondolkodj! Éld az életed! Minden fejben dől el. 



Mindig van egy pont. Egy ponton fekszem már hosszú ideje. Egy ponton, melynek nagyobb ereje van, mint akárminek. Tudom, hogy erős vagyok. Eddig legyőztem mindent. Mindenen túltettem magam könnyedén és éltem az életem tovább nem törődve a múlttal. Akkor most ez miért nem sikerül? Miért ennyire nehéz kiszabadulni bilincseiből? Miért szenvedek még mindig emiatt? Sok kérdés és bizonytalanság. Nem tudok semmit. Tudatlanságban, könnyek közt szenvedek. Azóta a nap óta nem láttam úgy, mint rég. Hiányzik. Ennyire még soha nem hiányzott semmi az életemből. Nehéz így mosolyogni és élni a minden napokat. Mélyen szívem mélyén érzem a reményt. Az hal meg utoljára. És nálam még él. Hiába mondják barátaim, hogy hagyjam. Nem tudom megtenni. Hiszen akarom. Soha ebben a rövid életemben nem akartam ennyire semmit. Múlt napokban igazán legyengültem. Talán ezért is lettem beteg. Mélyre kerültem, nehezemre esik kimászni. Egyszer már sikerült rövid időre, de most újra visszaestem.  Leülök a földre, összekuporodva, nem törődve a külvilággal és emlékeimre gondolok. A szavakra,érzésekre,helyzetekre,érintésekre és nem bírom ki könnyek nélkül. Ordítani tudnék a fájdalomtól. Szinte émelygek tőle. Borzalmas érzés.
Reggelente, amikor kinyitom kisírt szemeim elgondolkozom a helyzeten,próbálom felfűzni egy értelmes gondolat menetre, de a végén mindig ugyanoda jutok el. A jelenbe. Amin változtatni nem tudok. Tudtam volna, de nem tettem, mert gyáva voltam. Féltem tőle. Akkor a gyávaság irányított, most az akarat. Az életben mindig irányít valami. Akár legyen természet feletti akár csak egy személy. Irányító nélkül elvesznénk és nem találnák semmilyen utat. Se a helyeset, se a rosszat.
Ma megláttam és újra csak erős,szúró fájdalmat éreztem. Szívem hevesebben vert mint, akármikor. Azt hittem menten összerogyok és elterülök. De aztán erőt vettem magamon, átgondoltam mi a célom és lesütött szemekkel mentem tovább. Reméltem, hogy legalább erre a kis időre nem látom majd. De tévedtem.. :(








WANÍBÖFF BOLDOG NÉVNAPOOT (L) 
és minden más ANITÁNAK (:
Hosszú Anita,Gergely Anita (L)




LaurenBöff. Tnap. beszélgetés xD készvolt.úristeen xD és akkor smaci..durr egy pofon..elszáguld..maffia..hülyevagyköcsöghaljámeg(L)  Műanyagot szívtunk (:
Jobbulást. <3


MelcsiBFF.jobbulást (:
 
Öcsi.(L)Köszönöm. Bolondvagy (L) Jó volt. (:






:'(











Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése