2010. június 5.

Thanks again (L)







Hello. (L)




I thought it'd be easier, but absolutely not. I decided it, that finally exceed and I tried to enjoy all days of my life. But my memories always came out of my mind and tears out of my eyes. I reflected on it today how happy I was 2 months ago and I wished someone'd allow me to go back into that time,  I want to feel everything again. Because what I'm feeling now is terrible. This is Heavy this doubtless, but I can survive I know. My memories are stronger than me.  If I look out of my window all of the trees and houses harbour the past and because of that it's really hard for me. Now I feel the time is going too fast and I can't follow. If I made a mistake i'm so sorry. Unfortunately my friends suffered my mistakes and then they stood by me. True friend can be seen by this. Thanks for everybodys help. I will be grateful forever (L) Laurenböff (L) MelcsiBff(L) Waníböff(L) Tiky(L) Fifi(L) Ymola (L) Ágóm (L)






Csak Laurennek magyarul (: ( és esetleg annak aki még nem érti )
Azt hittem könnyebb lesz, de nem. Eldöntöttem, hogy végleg továbblépek és próbálok felejteni és élvezni a mindennapjaimat, de az emlékeim mindig kiszámíthatatlanul előbújnak és ezzel együtt könnyeim is felszínre kerülnek.
Ma visszagondoltam, milyen boldog voltam 2 teljes hónappal ez előtt és azt kívántam, hogy bárcsak valaki visszavezetne engem az időben és újra élhetném azokat a pillanatokat és érzéseket. Nagyon nehéz ez kétségtelen. Tudom, hogy végig tudom csinálni, de nehéz út előtt állok. Emlékeim sajnos erősebbek nálam és akárhányszor kinézek az ablakon minden fa és ház csak a múltat idézi szemem előtt. Csak most veszem észre milyen gyorsan is szalad az idő és mennyire lehetetlen követni. Ha hibáztam őszintén sajnálom. Nem akartam, hogy barátaim szenvedjék el. Nagyon köszönöm mindenkinek. Örökre hálás leszek. (: Nagyon nagyon hiányozni fogtok nekem ): 
(L) Laurenböff (L) MelcsiBff(L) Waníböff(L) Tiky(L) Fifi (L) Ymola (L) Ágóm(L)






Sajnos ma nem tudtam elmenni rá ): 








Mára ennyi. (L) 


Jóéjt.




Molly.xX



2 megjegyzés: