2010. június 16.

Promise Ring (L)

Hello.

Egyre furcsább az egész. kevés embernek mondtam el, hogy valójában mit érzek és itt sem akarom megosztani, de egy biztos, hogy ilyen helyzetbe még nem kerültem. Ismét kutyaszorítóban vagyok és nem tudom mit tegyek. Persze mondja mindenki a helyes utat vagy épp a rosszat, de végre saját magamra akarok hallgatni és nem másokra. Nem szeretném, hogy irányítsanak, mert akkor nem a saját utamat fogom járni. Nem könnyű megtalálni magad nemhogy a saját utad, de próba szerencse alapon gördülékenyebbé lehet tenni mindent. Ha egyszer nem sikerül, akkor próbáljuk meg másodszor is csak esetleg más módszerrel. Mostanában nagyon vegyes érzelmek és hangulatok kavarodnak bennem. Egyik percben sírni tudnék napokig, de a másikban rám jön a röhögőgörcs és órákig tudnék a semmin nevetgélni. A vicces az, hogy magyarázatot nem nagyon tudok adni senkinek egyik esetben sem. Nem tudom meddig fog ez ilyen állapotban folytatódni, de igyekszem a legjobbat kihozni mindenből. Nem olyan régen hoztam egy bizonyos döntést, amit többen kedveltek, de sajnos kicsit megtörtem az utóbbi napokban, amit szeretnék helyre hozni és újra folytatni ugyan azzal az erővel, amivel belevágtam. Nehéz lesz visszafolytani az emlékeimet, de megpróbálom.



Ma Flórával és Judittal  Street Dance (L) nagyon jó film. De komolyan (: érdemes megnézni. Egy-két ismerőssel összefutottunk az árkádba és az odavezető úton. Andrew (Y) Laurenböff és Ágóóm(L) Kristóf és párja xD



Wáá. legjobb.(:





Najóéjtvan(L)


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése