2010. május 25.



Hello.


Végre a pokoli napok után egy tűrhető :) Egészen jó kedvem volt ma szerencsére. Főleg, mert találkoztam Ágómmal wíí de örültem neki úgy futottam xD és még Imolát is láttam :) úgy feldobtatok :) annyira örültem.:D

Most ment el egy vihar. Annyira jó volt látni, mert éreztem, hogy már nem bennem dúlnak, hanem kint a szabadban. Felszabadultan néztem, ahogy fokozatosan jön és jön.Minden homályosabb lesz beszürkülödik az ég. Esik majd fúj, egyszer csak minden korom sötét lesz. Kitombolja magát. Dörög villámlik. Az eső már szinte függönyként esik. A fák szinte kicsavarodnak. És utána szép lassan elvonul messze és a háta mögött jön a napfény,a világosság. Majd a naplementében előbújuk két szivárvány. Kint álltam és éreztem, hogy kiáramlik belőlem a feszültség. Csodálatos érzés volt:)
Voltak ma is szomorúbb pillanataim ez kétségtelen, de már jól látom, hogy ki fogok jutni a sötétből akár vele akár nélküle. Szeretnék vele.. többször pillant rám. Annyiszor leszek gyengébb és gyengébb. De aztán ránézek a barátaimra és visszanyerem erőmet.


Ma voltam azon a helyen, ahol majd 4 teljes évig fogom koptatni a padokat. hmm. Amikor kiléptem az iskolából elég furcsa érzés tört rám és elgondolkoztam, hogy nagyon fog hiányozni az a hely, ahová most járok. Lehet nehéz vagy akadnak rossz dolgok, de összevéve a 8 év alatt egészen jól éreztem magam, főleg ebben az utolsó 2-3 évben :) Mert megismerhettem több embert akikben megbízom. Várom is hogy vége legyen meg nem is :) Hiányozni fogtok nagyon:/ de hát erről majd akkor írok, ha már tényleg aktuális lesz :D


Hnap többet írok, de fáradt vagyok :/

Napá.


Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése