2010. május 10.

For my Class (Y)

Hali.


Címből látszik, hogy ha nem tartozol közéjük ne nagyon olvasd. Köszi :)

Nem tudom miért jó ez nektek.Nem tudjátok a hátteret, de azért kiszínezitek, csak hogy én legyek a rossz. Legalább ne a hátam mögött mondjátok, hanem a szemembe és akkor rájönnétek, hogy az nem úgy van ahogy ti kitaláljátok. Szó nincs itt utálatról. Szeretem ezt a közösséget, szerintem jól összehoztuk ezt az osztályt. Persze vannak afférok.De hát hol nincsenek :) Meg itt az év vége már mindenki fáradt..főleg 8.végén. De akkor is jó osztály vagyunk. Én úgy gondolom, hogy ezt a 3-4 hetet már kibírjuk így együtt. Talán még jól is fogjuk magunkat érezni. 8 év elég hosszú idő.Valószínű nem leszel soha együtt ennyi ideig egy közösséggel.
Mindenki hibázik és ezt el kell fogadni. Soha nem lehetsz meg valakivel gondok nélkül. Főleg ilyen sok emberrel.
Tényleg hiányozni fogtok..
Hát köszönöm, hogy elolvastad és remélem felcsillant a szemed.. :/
Kicsit csöpögős lett a végére :)sebaj. De tényleg őszintén gondolom, amit írtam nem csak humbuk..:)

Napápá.

Molly.xX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése