2010. április 29.

Szép emlékek maradnak, amiket mélyen szívembe véstem :)



Hej :)


khm. jó nap volt :D olyan bolond. Waníval mint az őrültek úgy rohangáltunk :P nem tudom mit képzeltek rólunk Talunék semmi jót az biztos. Nyilván megint vízes lettem (Y) (L) egész hátam vízes volt. segáz.
Jópillanatok voltak :) nyau *.*  Csokeefiúú <3 :)
Van a bogár ott fent és akkor jön le és bum. xO Meg nekem jött egy faággal. anyáás xD nagyobb volt mint mi ketten együtt ^^ meg hogy futottunk. Lo0L. jóvoltnaa <3
Na és a suliba készvolt. köbö 1 óránk se volt mindegyiket szétbaromkodtuk :D főleg félosztály ^^ pöpec:)


Megkönnyebültem :) Jobb ez így mindenkinek és jó kedvem lett :) höh. nemfáj :DDD


Emlékszem minden egyes szavára
Emlékszem minden mozdulatára
Emlékszem érintéseire
Mindenre emlékszem.
Sajnos már csak emlékek maradnak mélyen a szívembe vésve egy nyomként mi fájt mikor vésték. :)

Öcsim <3

Lauren. gyógyulj meg nagyon hamar. kell az a sétaa :D méjdincsájná<3

Melcsii. soha nem ölellek meg xD <3 

Waní. Ma <3 őrülteeek xD

Zsombi,Anzee mi a bajotok?? :/ nemérteem. mondjátok már el nagyon irritál..

Balázs :) Bolondvagy. öszeköltözünk <3 xD ezbeteeeg :) deszeretem :) 


Shane <3



Most jó a kedvem ezért tapsolok nagyokat *tapstaps* :D tudom nem így van de jóezígy. bolondvagyook :)
Ha jó a kedved dobbants nagyokat *bumbum* xD abbahagytam :)


Pápá.

Molly. Xx

Gúdnájt. Bye. Aloha.Cső.Csoki.Hello.Szia.

ezmoströvidlett :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése