2010. április 28.

My friends make me Happy. :)



Pacsi. :)

Jobban vagyok kicsit a tnaphoz képest. többször megállíthatalan röhögőgörcs fogott el ma :) szépvolt.
tk. nem tudom mit írjak. siránkozzak? :/ nem hinném, hogy érdekelne..szval..


Csak 2 éve ismerem igazán, de megtaláltam benne a másik énem. Mindig tudja mit szeretnék. Mindig velem van. Megvígasztal és felvidít. Ha szükségem van rá számíthatok rá. Ő az akit szinte ikremnek mondhatok. Ő az akivel együtt sírtam és együtt nevettem.Köszönöm Melcsi <3


Talán új barátra leltem. Átsegített sok mindenen. Próbált felvidítani. Régebben nem nagyon ismertem, de talán így a jobb.Tudok vele hülyülni és őszintén beszélgetni. Örülök, hogy megtaláltam :) nélküle talán már nem is lennék. Köszönöm Waní <3


1 év. kinek hosszú, kinek rövid idő, de arra elég volt, hogy megismerjek sok más embert akivel eddig soha nem beszéltem. Én nem tudtam róluk semmit ők meg csak azt tudták rólam amit mások mondtak nekik.Mégis mindig számíthatok rájuk és mindig meghallgatnak és, ha tudnak segítenek :) Köszönöm Lauren, Tiky, Imola, Fifi, Ágóm,Flóra <3

Vannak kiket több ideje ismerek mint 1 vagy 2 év. Ők azok akikkel,ha össze is vesztem bármikor rájöttünk, hogy felesleges volt és pár nap múlva szent volt a béke :) LH-m és Öcsim <3

És talán van még 1 fiú akinek köszönök mindent :) elég régóta ismerem már bár még nem találkoztam vele amolyan *távkapcsolat*, de megnyugtatott és bolondbuksiával felvidított :) Köszönöm Balázs. <3

Ők azok akiket nem fogok egyhamar elfelejteni :) Hálás vagyok :)


Never explain! Your friends don't need it - your enemies won't believe you anyway! <3

Hiányzol nagyon. Én ezt nem sokáig bírom. Holnap beszélnünk kell. Nagyon szeretlek. :'( (L)


Álarc a könnyek helyett.


Egy vidám lány, ki mindennek örül,
kinek arcán mindig mosoly ül.
Ez csak álca, hogy ne lássák fájdalmát,
hogy ezt soha, senki ne érezhesse át.
Magában sír csendesen és arca mosolyog kedvesen.
Mindenki ezt látja, egy boldog lány,
lelke sír folyton, de ezt kevesen látják.
Nem szabad mutatni ha fáj,
Akkor is a földön két lábon állj.
Játék az élet, játszani kell a boldogságot,
s játszani kell néha a hazugságot.
Játssz az életben, de az élettel ne,
és ezt a tanácsot fogadd meg örökre!!

Ha belenézel egy lány szívébe.. meglátod azt, hogy mennyit sírt valójában. Látni fogsz titkokat, barátokat, hazugságokat..
De látni fogod azt is, amit (talán) sosem érthetsz meg: hogyan tud erős maradni akkor is, mikor semmi sincs rendben..

(By:Ágóm<3) gyönyörű. és igaz is rám(ránk) :)




Annyira szép <3 Mr.Sun(L)




Na pápá..

Molly. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése