2010. április 9.

*A hugykő, avagy a vízes póló előnyei és hátrányai*

Halihóó :DD



wáá ez a nap. *überpöpeckirály* volt :DD tk. semmi extra csak vhogy jókedvem volt meg minden:DD
kivéve egy csöpp ídőszakot..:/ na mind1. Tinaa megvígasztalt :D Köszönööm.
szval.. Suli unalmas volt mint állat..2 tz..meg a tesi -.- mondjuk azért így utolsó évben hagytunk magunk után egy kis cipő nyomott a falon ;) höh.jaaj meg ny-tanon azért az orba.szájba,fűvel-fával odabaszott

Nagyszünetbeen Marlenkaa <3 Köszönöm Tomii <3 nagyon finom volt. :D Lool. Kukaac. még mozog.és még én vagyok a perverz..

De suli után wáá. xD Tiky, Waníí, Tinaa <3 wáá pók xD sztem még mindig a táskámba van.opsz. :D meg hol a telóm? ott van a cipődben te állat xD ezbeteeg.

Utánaa Ymolaaa <3 teeheee :DD jóvolt látnii. meg beszélni xD szakadtunk párat <3 wáá annyira imádlaak <3 incsi-fincsi <3 örülök a projectedneek <3

Aztáán Tinaa leönött vízzel.áágec csorgott a hátamon :@ xD <3 Simi-simi tánc :D Neee add feel xD ezfáájt. tiszta bolondok. xD Pom-pom lányok. csiholjunk tüzet gec. mint az ősemberek xD Hogy ránk jött a szarhatnék LooL. olyat szakadtuunk.. hát ez kész. meg ettünk zsiráfot meg krokodilt.höh.

Áá nem vagyok perverz tényleg. xD Himbilimbi,kukac,feláll a pöcköd xD najóvan. itt jókislány vagyok :DD

Olyan gyilkolhatnékom volt xD kiakartam szedni egy bazi nagy vasdarabot vágod? meg botokat törtem meg dobáltam. meg focizhatnékom volt xD
Waní megégetted a kezem. te kis piromániás.tee xD
remélem hnap jó idő lesz. megint kiakarok menni :DD
Szakadook. olyan jó a kedveem <3 Tökkiráály :DD
Csak 7 órát voltam lent. :O
Mint aki beszívott. pedig én olyat nemcsinálok. fúúj. -.-
megpörgettem a kukát a tengelye körül. wáá xD kiesett minden szar.
Jó tudni hogy hugykövem van igaz Gábor? xD úristeen.
nem néztek hülyének sokan. :DD áá dehogy.

Najólvan minden percbe eszembe jut valami.. most nem írok le mindent. Höh.

---------------------------------------------------------------------------------


Bff, Flóra jobbulást. :D <3 Bff hiányoztál :/


Ymolaa <3 imádlaak.legközelebb hosszabb lesz :DD az a részeg pasi.. wáá szakadtam xD hogy rázta a sejhajáát geciii :DD xD a villamossinekközepén.:DD szakadtaam ^^


GumííMacíí hih :DD <3 Szeretleek. S.A.-m :D


Linaa <3 Rékaa <3 Öleléés ^^ :D




Nemtudom mit érzek. :/ segítséég. ez olyan szar. :/ ilyen szempontól szar a kedvem..Ymolaa, GumííMacíí, Fifi, Bff.. help me plíz <3 :/




Ez tetsziik <3





Na jól van sztem ennyí éppelég mára :D sok is. most csak egy videó lesz elég a duma is nemde? :DD



Much Love


MollyBubble.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése