2010. április 15.

**A borús ég rabjai, avagy galambok születése**





Halihó Esős Világ :)


Gondolkoztam, hogy írjak-e hát végül úgy döntöttem írok :)
Hangulatom nagyon soso.. néha rossz néha meg röhögök a semmin :) szval így elég vegyes..
Ettől az esőtöl áá már nagyon a falra mászok.. egyszer esik egyszer süt a napocska. Nem lehetne ezt így együtt végrehajtani? :D Réjnbóó <3
Ma így semmi extra nem történt.. de hnap nagy lesz.. 5-en leszünk az osztályba..-.- szánalmas, hogy e-miatt bejönnek a tanárok tanítani..namind1..erről majd hnap. :) főleg ha lesz szánshájn, mert akkor megyek/ünk sétálni (Y)
Biosz óra :) *mi kerül az A.)-hoz.. mondom:  g.) e.) c.) i.) * ikszdé. amúgy nem volt tanár (Y)
Többi órán szinte aludtam.. dögunalom.. -.-'
Suli után megláttam Dzsudit egyedül a hintán.. mondom micsoda dolog ez?! és odamentem :) jól esett egy kicsit a csöpörésző esőbe kint lenni. főleg Pista bá storykat hallgatni xD

Flóra <3 Bepótoltuk a 2hetes *hintaelmaradást* :D jó hogy ma jöttél :)


Öcsíím nagyon hiányzol :/ gyógyulj meeg :) <3


GumííMacíí te is. Ha nekem nem jössz jövőhéten én.. én.. :@ :D <3


BFF. nagyon hiányzol már :/


Ágóóm. :/ beszéljünk máár. :/


Ymola. kérlek nagyon szépen. mondd el mi a baj :/ szeretnék segíteni..


:$ Szeretlek. :)


Utálom, ha mindenki beteg.. :/


Ez olyan aranyos :D




Megszülettek a várva várt Galambook Anzeenál. <3 wíí. olyan kis galambosak xD



Na mára szintén egy ilyen lehelletnyi :)

Much Love


MollyBubble.Xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése