2010. március 6.

Csakrövidköszönet^^

Halihó.

Mivel ma egésznap itthon punnyadok mivel SZOMBAT van :DDD semmi izgi nincs. csak köszönetet akarok mondani:


Wancsumnak:
- mert rendszeres olvasó
- mert rengeteg dologban segít/segített
- mert mindig megnevetett
- mert ennyire megbízhatok benne


Ágóhnak:
- mert csak egy mondattak képes felvidítani
- mert mindig bíztat
- mert megbízhatok benne
- mert rendszeres olvasó lett : D



Laurennek:
- mert rendszeres olvasó lett
- mert írt komíít xD
- mert attól függően, hogy szinte nem is ismerem felvídít egy rövid bejegyzéssel is ^^


LH-nak:
- mert megbízhatok benne
- mert legtöbbször elmondja mi bántja
- mert akárhányszor vele vagyok felvidít


Tiky-nek:
- mert megbízhatok benne és ő is bennem
- mert vicces
- mert mindig bíztat


Flórának:
- mert minden reggel mosolyt csal az arcomra :)
- mert megtaláltam benne a dilis önmagam ^^


BFF-nek:
- mert ha nem lenne én sem lennék
- mert ő a másik felem
- mert mindig felvidít
- mert elmondhatom neki mi bánt és megoldja a gondot :)
- mert lehet hogy néha összekapunk, de nem gondoljuk komolyan


C-nek:
- mert megbízik bennem és én is benne
- mert annak ellenére, hogy néha dilis vagyok elfogad


Waníínak:
- mert megbízom benne
- mert lehet vele nevetni
- mert jó vele sétálni : )


Öcsii-nek:
- mert megbízhatok benne
- mert dilis ^^
- mert imádja a kaktuszokat |mintén.:P|
- mert van.létezik.lélegzik.^^


RG-nek.(KG):
- mert létezik ^^ <3






Ennyíí.^^

Much Love.

Peace.Bye.MollyBubble xX




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése