2010. március 2.

boom.

Halihó.


Eleinte jó napom volt. Flórával hinta, LH-val kis beszélgetés (végre xD) röhögőgörcsöm is volt mint mindig ^^,de ez a szóbeli kissé lehangolt. nem mondom hogy húú de nehéz volt. de nem is a könnyűek közé tartozott.na mind1. túllépek valahogy. 2 órás csúszás volt és kb. fél 7-re értem haza. hnap 2 dolgozat abból egyik tz. sebaj. :@ egyik 2-es lesz..látom előre.. na mind1.

Nos. és "Ő" lassan feladom.nem tudom mit csináljak. Sokan bátorítanak de nekem nem megy. de hát ez is az én szerencsém igaz? :( ez van.


Videón dolgozok. elkezdtem. mindjárt kész sztem hnap fel is rakom, ha nem lesz csúszás a másik szóbelimen.izgi mi? szval Bubble is the time----> jön hnap ^^


Wancsu.neked olyan képességeid vannak mint LH-nak xD akármit mondasz jókedvre derítesz ^^ <333333333

kb. ennyi mára nincs energiám semmihez. majd hnap írok sokat xD

Much Love

MollyBubble. <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése