2010. február 11.

Szörnyűű.

Hello.

" egy világ dölt össze bennem, összetört a szívem.Nem éreztem ilyen szörnyen magam.Soha.Elegem van.Bárcsak vége lenne.Bárcsak megszünne."


Írtam egy rövid szöveget.Remélem mindenkinek tetszik. :)

Könnyek (RÉSZLET)


"....Ránéztem,majd összeszorult a szívem.Nem tudtam megálítani.Szörnyű volt. Először a szívem, majd a tüdőm és végűl a torkom. Egy szót tudtam kinyögni,azt is csak halkan és érthetetlenül.De magamban üvöltöttem rettenetes hangerővel.Nem tudtam felfogni, hogy mi történik körülöttem.
Valami nedveset éreztem az arcomon.Eső nem lehetett, mert kint a nap szikrázott, de itt belűl viharok dúltak szüntelen.
Megérintettem. Egy könny. A viharok kiszabadulnak. Folytatódik.Még nincs vége semminek.
Hirtelen megvakultam. Nem láttam semmit csak vakító fehérséget,majd kezemmel és egész testemmel a padlót érintettem. Elájultam.Lassan kinyitottam a szemem, de csak aggódó arcokat láttam. Kimerült voltam és fáradt ezért visszacsuktam a szemem és csak feküdtem mozdulatlanul. Kizártam minden zajt és csak egy hangra koncentráltam. Arra a rettenetes üvöltésre.Arra mi nem hagyott nyugodni.Arra amit azóta a pillanat óta hallok.Azóta a rettenetes pillanat óta. Zeng a fülem. Fülsüketitő ez a sikoly.
Már a fejemet fogtam mire egy pillanat alatt elhalkult. Lassan,mint aki most ébredt leszebb álmából kinyitottam szemeimet. Még mindig ugyanazt láttam.Rémült arcokat..."



Gondolom látszik,hogy még mindig szar a kedvem és miért?? mert kényszerítenek olyanra ami ellen foggal, körömmel tiltakozom. Ez miért jó nekik? Boldogok lesznek? Meg mi az hogy 2 választás?pff a fenét. 1 van csak! Célük az hogy lebetegedjek mégjobban? Csodálatos.Igazán. Méghogy cserben hagyom az osztályt. jó vicc..

Tényleg betelt a pohár. Nincs ehhez joguk. Nem TERRORIZÁLNI kéne!! pff.


Na mind1. Tőlem azt csinálnak amit akarnak, de ne csodálkozzanak ha nem jelenek meg AZON a bizonyos napon! pff..Pedig szívesen elmennék végül is ez az utolsó alkalmam, de persze el kell ronatni az örömömet.


Szóval ez a helyzet.Jó mi? :D


Csak hogy valami jó is legyen:




Ennyi.^^

Peace.Bye.MollyBubble.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése